Повернутися на сторінку уроків
Стаття: Шейдери для статичних об'єктів
Шейдера для статичних об'єктів
default Основной lightmap shader
def_vertex Основной vertex shader
def_aref Прозорий. alpha test - aref (без градієнтів)
def_trans Прозорий. alpha test - trans ( з градієнтом)
selflight Матеріал освітлення статичного об'єкта
=====================================================
Матеріали статики
default стандартный статичний матеріал
material/asphalt асфальт
material/bricks кірпічна стіна
material/bush кущі, крона дерев, комиші, листя
material/cloth ткань
material/concrete бетон
material/death матеріал убиваючий персонажа
material/dirt мокра грязь, болото
material/earth суха, тверда земля (стандартний матеріал)
material/fake матеріал для колізії
material/fake_ladders драбина
material/flooring_tile кафель, плитка
material/glass скло
material/grass трава для терейна
material/gravel гравій
material/metal метал, товстий кусок, танк, броня
material/metall_pipe металева труба
material/metal_plate металева пластина(товщина 2-5 см), сходи
material/sand пісок
material/setka_rabica рабица, колюча проволока
material/shifer шифер
material/stucco штукатурка
material/tin жесть, крыша домов
material/tree_trunk мертве дерево
material/water вода
material/wood дерево
material/wooden_board дерев'яна доска (товщина 2-5 см)