Повернутися на сторінку уроків
Стаття: Cектора/портали
Cектора/портали потрібні тільки для підвищення продуктивності.
Принцип роботи с/п, думаю, зрозумілий: сцена ділиться на деяку кількість об'ємів (секторів), задаються вікна, двері (портали), через які (і тільки через які) гравець може побачити внутрішню частину інших секторів.
Геометрия різних секторів закрашується по-розному, але дивіться налаштування в LE.
Розбивка робиться в LE (полу)автоматично за умов правильної підготовленої геометриї.
При неправильно створеними секторами і порталами можуть бути помилки
НАПРИКЛАД
*ERROR: Scene has '544' non associated face!
- scene object: 'statics\sawmill\woods_1_0002' [O:'statics\sawmill\woods_1', M:'woods_1']
Що означає що деякиий об'єкт не добвлений до сектора потрібно передивитись всю статику в секторах
Can't create Portal from one edge :( Please check geometry. 'sector'<->'Sector_DEFAULT'
LE не може створити портал між секторами через неправильну геометрію об'єктів.
Потрібно правити об'єкт в графічному редакторі(3Дмакс, Блендер, Мая і т.д.)